napoje reklamowe
Category: Marketing

Gadżety reklamowe – napoje z logo

W Polsce z roku na rok przybywa coraz więcej małych i średnich przedsiębiorstw (nazywanych w branży pieszczotliwym określeniem „MiSiów”) które zdobywają coraz większy udział w rynku. Im więcej przedsiębiorstw, tym więcej oczywiście również początkujących i niedoświadczonych przedsiębiorców, którzy dopiero zaczynają się odnajdywać na ciężkim i wymagającym polskim rynku.

Rynek w Polsce jest wymagający nie tylko z powodu bardzo ciężkich i ciągle zmieniających się przepisów dotyczących prowadzenia biznesu, a także dość wysokich i skomplikowanych podatków, ale również z powodu dużej i coraz inteligentniejszej konkurencji. Obecne czasy nie są już latami dziewięćdziesiątymi kiedy to cały biznes prowadziło się w oparciu o stacjonarne sklepy i sklepiki. Obecnie większość komunikacji z klientem oraz sprzedaży dokonuje się poprzez internet, dlatego odpowiednia reklama w internecie (zwłaszcza na portalach społecznościowych) odgrywa w 2020 roku tak dużą rolę. Nie można oczywiście nie doceniać tradycyjnej formy reklamy, ponieważ nadal przynosi ona duże korzyści i korzystają z niej nawet największe firmy i korporacje. O jakie formy tradycyjnej reklamy chodzi? Mowa tutaj m.in o reklamie w telewizji czy prasie oraz o tzw. reklamie terenowej.

Można do niej zaliczyć chociażby wciąż popularne (choć dość nieefektywne) rozdawanie ulotek na ulicy. Ciekawym rozwiązaniem są gadżety reklamowe (napoje z logo, długopisy, koszulki czy kubki). Gadżety promujące naszą markę, takie jak napoje reklamowe czy też kubki, są zdecydowanie bardziej efektywne niż chociażby rozdawanie ulotek czy bannery reklamowe.

W Polsce z roku na rok przybywa coraz więcej małych i średnich przedsiębiorstw (nazywanych w branży pieszczotliwym określeniem „MiSiów”) które zdobywają coraz większy udział w rynku. Im więcej przedsiębiorstw, tym więcej oczywiście również początkujących i niedoświadczonych przedsiębiorców, którzy dopiero zaczynają się odnajdywać na ciężkim i wymagającym polskim rynku. Rynek w Polsce jest wymagający nie tylko…